25 sierpnia 2017r. - piątek

25th August 2017, Friday

Dzień rozpoczęliśmy przygotowaniem zdrowego drugiego śniadania w postaci tostów. Wzięliśmy udział w konkursie witaminowym, który podsumował nasze wiadomości z całego tygodnia. Następnie stworzyliśmy własne książki kucharskie ze zdrowymi przepisami.

We started the day by making toast for a healthy second breakfast. We took part in a competition about vitamins, which was intended to check the knowledge gained during the whole week. Next we created our own cookery books with healthy recipes.

0102

24 sierpnia 2017r. - czwartek

24th August 2017, Thursday

Dziś dowiedzieliśmy się dlaczego warto czytać etykiety na kupowanych przez nas produktach. W tym celu obejrzeliśmy prezentację multimedialną, a następnie każdy z nas wykonał swoją ulubioną pizzę. Po obiedzie stworzyliśmy kolaż o zdrowej i niezdrowej żywności w języku angielskim. Obejrzeliśmy bajkę edukacyjną, z której dowiedzieliśmy się, co to są kubki smakowe i jaką pełnią rolę. Dzień zakończyliśmy wykonywaniem różnorodnych prac plastycznych oraz zabawami ruchowymi.

Why is it important to read etiquette on the products we buy? To answer this question, we watched a multimedia presentation and then had a chance to prepare our favourite pizza. After dinner, we created a special collage in English – Healthy and Unhealthy Food. There was as well an educational film showing functions and structure of taste buds. Art works, play and fun activities finished our day.

01 02

 

23 sierpnia 2017r. - środa

23rd August 2017, Wednesday

Dzień rozpoczęliśmy od obejrzenia krótkiego filmu Pascala Brodnickiego promującego zdrowe odżywianie. Następnie wykonaliśmy owocowe cudaki – zwierzaki.

We began our day with a short film by Pascal Brodnicki promoting healthy eating. Next we made “fruit animals”.

08 07

22 sierpnia 2017r. - wtorek

22nd August 2017, Tuesday

Dziś obejrzeliśmy bajkę edukacyjną z serii „Było sobie życie – Trawienie”. Następnie wspólnie stworzyliśmy zdrowy jadłospis, wykorzystując do tego papierowe talerzyki i ulotki reklamowe.

Today we watched an educational film „Once There Was Life – Digestion”. Next we created a healthy menu using paper plates and promotional leaflets.

09 10

21 sierpnia 2017r. - poniedziałek

21st August 2017, Monday

Dziś wysłuchaliśmy wiersza S. Karaszewskiego „Dla każdego coś zdrowego”, z którego dowiedzieliśmy się jak należy się odżywiać, żeby być zdrowym. Wykonaliśmy plakaty promujące zdrową dietę pod hasłem „Jedz owoce i jarzyny w nich mieszkają witaminy”. Dzień zakończyliśmy zabawami: „Sałatka owocowa”, „Przynieś śniadanie”, „Jak żyć zdrowo – prawda czy fałsz”.

Today we listenied to a poem by S. Kraszewski “Dla każdego coś dobrego” (“Everything for everyone”), which taught us what to eat to be healthy. We designed posters promoting a healthy diet whose main idea was “Eat fruit and vegetables – they are rich in vitamins”. We finished the day with a few games: “Fruit salad”, “Breakfast, please” and “Healthy living – True or False Quiz”.

05 06

18 sierpnia 2017r. - piątek – koniec podróży po krajach anglojęzycznych

18th August 2017, Friday. Finall stage of the trip around English -speaking countries

Dziś zakończyliśmy tydzień podróży po krajach anglojęzycznych; powspominaliśmy ciekawe historie i anegdoty o Anglii, Stanach Zjednoczonych, Szkocji i innych. Nasi uczniowie zaskakiwali swoją wiedzą na różne tematy np. o zespole angielskim The Beatles czy słynnych budowlach brytyjskich i amerykańskich. Następnie graliśmy w kolejną amerykańską grę uwielbianą od pokoleń przez Amerykanów a mianowicie: kalambury. Uczniowie prześcigali się w próbach pokazania gestami, mową ciała różne hasła jak np: nazwy sportów, czynności a przede wszystkim nazwy ich ulubionych gier komputerowych. Wszyscy wspaniale się bawili!

Today was the last day of the week cross English - speaking countries; we talked about interesting stories of England, United States, Scotland and others. Our students’ knowledge is really impressive; they know so many things about, for example, the Beatles or famous buildings in Great Britain or the USA. Next, we played the most popular American game which has been played there for generations, namely, the puns- play on words. The students used gestures and body language to show the names of their favourite sports, activities or the most popular computer games. We all had so much fun!

01 02

17 sierpnia 2017r. - czwartek – poznajemy Stany Zjednoczone

17th August 2017, Thursday. The USA games and plays.

Czwartek upłynął pod znakiem zabaw ze Stanów Zjednoczonych: najpierw zapoznaliśmy się z faktami nt. tego kraju, mówiliśmy o fladze amerykańskiej Stars and Stripes, o największych z 50 stanów USA, porównaliśmy nasz kraj, który jest dużo mniejszy niż jeden z amerykańskich stanów – California, wspominaliśmy osobę prezydenta Stanów Zjednoczonych, zarówno obecnego- Donalda Trumpa jaki i poprzedniego – Barracka Obamę. Po krótkiej pogadance przeszliśmy do gry w football, rozegraliśmy mecz, następnie bawiliśmy się w amerykańską grę Spider and Flies, każdy chciał odgrywać postać Spider’a, było bardzo zabawnie. Po południu wykonywaliśmy prace plastyczne i układaliśmy sławne budowle amerykańskie np. Empire State Building czy wieże WTC z klocków.

Thursday was the Day of the USA games and plays. First, we talked about an American flag: Stars and Stripes, then we moved on to talk about the 50 states of the US and about some curious facts that Poland, our country, is smaller than one state – California. Also, we mentioned American presidents- Donald Trump and Barrack Obama. After that, we played a football match, played Spider and Flies, which was very funny. In the afternoon, we drew and painted and made American famous buildings such as Empire State Building or WTC towers from blocks.

17.08117.082

16 sierpnia 2017r. - środa– gry i zabawy rodem z krajów anglojęzycznych

16th August 2017, Wednesday. Games and plays from English -speaking countries.

This week we started the week with games and plays from English -speaking countries.
First, it was Great Britain. In the beginning, we got to know some interesting facts about Great Britain; the flag Union Jack,, famous buildings of the capital city such as: Buckingham Palace, London Eye, Big Ben and many others. We talked about the queen, popular British bands and football clubs. Then we moved to games, for example: Simon Says:…….. Everybody enjoyed it so much. Later we spent some time outside, playing and having a great time..

0102

11 sierpnia 2017r. - piątek – tęczowa bitwa
Ostatni dzień tygodnia zaczęliśmy od Tęczowej Bitwy na kule z kolorowego papieru. Naszym zadaniem było przerzucić w określonym czasie jak najwięcej kul na stronę przeciwnika. Wykonaliśmy pracę plastyczną z wykorzystaniem techniki mokre w mokrym. Oczywiście efektem były tęcze – tym razem magiczne. Dzień zapowiadał się bardzo upalnie, więc udaliśmy się na lody. W drodze powrotnej odwiedziliśmy plac zabaw. Po południu zagraliśmy w pantoflowe podchody. Gdy wybrana osoba-poszukiwacz wychodzi trzeba jeden swój but schować, a drugą nogę z butem zakryć. Zadaniem poszukiwacza jest znaleźć buty i dopasować do właściciela. Drugą nasza zabawą były dwa ognie - wszyscy bardzo zaangażowali się grę. Zmęczeni zabawami i upałem zrobiliśmy tęczowe chmurki idealne do ozdoby sali lub pokoju, na pamiątkę tęczowego tygodnia.

001  002

Więcej…

Więcej artykułów…

Strona 33 z 37