Piątek - 13 sierpnia 2021r.

Friday - 13th August 2021

Ostatni dzień i ostatnia pocztówka z dalekich stron. Dziś rano przenieśliśmy się na Saharę. Dzieci chciały przekonać się czy na Saharze jest tak gorąco przez cały czas. Zastanawiali się czy jest tam tylko piasek, czy występuje tam jakaś roślinność i czy żyją tam jakieś zwierzęta. Na te pytania oraz wiele innych odpowiedział film edukacyjny jaki został obejrzany. Żegnając się z tym intrygującym miejscem dzieci wykonały prace plastyczne. Nie zapominając o sporcie i dobrej zabawie dzieci zagrały w grę Twist, która wymagała od nich sprawności fizycznej i elastyczności. Popołudniu dzieci dowiedziały się jakie stroje noszą dzieci z Indii, Japonii, Chin, Egiptu, Francji, Turcji czy innych krajów świata. Nazwy różnych narodowości były potrzebne podczas gry memory, angielskie nazwy zwierząt zostały zapamiętane podczas gry „What's missing" graliśmy również w kalambury i zgadywanki po angielsku. Uczniowie namalowali farbami krajobraz „Zachód słońca na afrykańskiej sawannie" Nie zabrakło też czasu na zabawę na świeżym powietrzu. Wszyscy bardzo dobrze się bawili.

The last day and the last postcard from faraway places. We moved to the Sahara this morning. The children wanted to see if the Sahara is so hot all the time. They wondered if there was only sand, if there was any vegetation, and if there were any animals living there. These questions and many others were answered by an educational film that the children watched. Saying goodbye to this intriguing place, the children made art works. Not forgetting sports and having a good time, the children played Twist, which required them to be fit and flexible. In the afternoon, the children learned what clothes children from India, Japan, China, Egypt, France, Turkey and other countries of the world wear. Names of different nationalities were needed during the memory game, the English names of animals were remembered during the game "What's missing", we also played puns and guessing games in English. The students painted the landscape "Sunset in the African savannah" with paints. There was also time to play outdoors. Everyone had a lot of fun.

130803130802

Czwartek - 12 sierpnia 2021r.

Thursday - 12th August 2021

Z samego rana wraz z dziećmi wybraliśmy się w lot dookoła świata odwiedzając ciekawe i ekscytujące wyspy pełne skarbów i tajemnic. Poznaliśmy historie odkrycia tych wysp, ich mieszkańców oraz tajemnice jakie skrywają te wspaniałe tereny. Zachęceni taką dawką wiedzy postanowiliśmy zapoznać się z najciekawszymi owadami mieszkającymi na całym świecie, a następnie zanurkowaliśmy w oceanach. Jak się okazało spotkaliśmy tam nie tylko zróżnicowaną faunę i florę ale również kilka skarbów takich jak na przykład zatopiony statek. Następnie dzieci wykonały prace plastyczną . Kolejnym punktem wycieczki były Stany Zjednoczone – kraj, w którym wszystko jest BIG. Uczniowie zafascynowani wielkością rzeczy jakie się tam znajdują postanowiły skonstruować niezwykłe budowle z klocków lub z odpadów segregowanych, które przynieśli z domu. Największą atrakcją tego popołudnia było rozbijanie wcześniej zrobionej piniaty. Nie było to łatwe zadanie, ale zarówno chłopcy jak i dziewczynki świetnie sobie poradziły. Wszystkim dzieciom bardzo podobała się taka niecodzienna atrakcja.

In the morning, together with the children, we went on a flight around the world, visiting interesting and exciting islands full of treasures and secrets. We got to know the stories of the discovery of these islands, their inhabitants and the secrets that hide these wonderful areas. Encouraged by such a dose of knowledge, we decided to get acquainted with the most interesting insects living around the world, and then we dived into the oceans. As it turned out, we found there not only a diverse fauna and flora, but also several treasures, such as a sunken ship. Then the children made art work. The next point of the trip was the United States - a country where everything is BIG. The students, fascinated by the size of the things that are there, decided to construct unusual buildings from blocks or segregated waste that they brought from home. The highlight of the afternoon was breaking up a previously made piñata. It was not an easy task. All children liked such an unusual attraction.

11803120802

Środa - 11 sierpnia 2021r.

Wednesday - 11th August 2021

W środę wybraliśmy się do kraju, który przez wieki uważał się za Centrum Świata. Dzieci były zaskoczone, że mimo nie największej powierzchni Chiny są jednym z najbardziej zaludnionych krajów świata. Z wielkim zapałem uczniowie wymieniali się ciekawostkami o tym pięknym kraju. Obejrzeliśmy również film „38 faktów o Chinach" na podstawie, którego wykonaliśmy pracę plastyczną. Potem uczniowie rysowali znaki chińskie. Dużym utrudnieniem było rysowanie nogami. Po Południu uczniowie obejrzeli film edukacyjny o niezwykłych domach i zobaczyli jak wyglądają budowle w różnych krajach świata. Następnie graliśmy w grę słowną „Dom". Dzieci bawiły się również w architektów i projektowali niezwykły dom marzeń. Na koniec dnia była świetna zabawa na placu zabaw i wszystkim dobrze znana zabawa „Simon says"

On Wednesday we went to a country considered to be the Center of the World. The children were surprised to learn that China is not the largest country, but the most people live there. They exchanged interesting facts about this beautiful country with great enthusiasm. We also watched the film "38 Facts About China", based on which we made an artwork. Then the students drew Chinese characters. Drawing them with their feet was a great difficulty. In the afternoon, the students watched an educational film about unusual houses and saw what buildings in different countries of the world look like. Then we played the word game "House". The children also played architects and designed an unusual dream house. At the end of the day there was a lot of fun on the playground and the well-known "Simon says" game.

11803110801

Wtorek - 10 sierpnia 2021r.

Tuesday - 10th August 2021

Dziś rano uczniowie wybrali się w ekscytujący świat dzikich zwierząt. W dżungli poznali piranię, aligatora, goryla pandę papugę, węża i jaguara. Niestety nikt nie zabrał aparatu fotograficznego więc swoją przygodę uczniowie musieli narysować. Wszyscy byli bardzo podekscytowani i wymieniali się swoją wiedzą na temat dzikich przyjaciół. Następnie uczniowie wybrali się na salę gimnastyczną, gdzie pokonywali tor przeszkód wyobrażając sobie, że to dżungla. Po południu uczniowie dowiedzieli się jak bawią się dzieci z różnych krajów świata, poznali popularne sporty w Mongolii i innych krajach. Uczniowie uczestniczyli również w grach i zabawach na boisku a także wykonali piniatę. Na koniec dnia przyszedł czas na zabawy w języku angielskim.

This morning, students went to the exciting world of wild animals. In the jungle they met a piranha, an alligator, a gorilla, a panda, a parrot, a snake and a jaguar. Unfortunately, no one took a camera, so the students had to draw their adventure. Everyone was very excited and exchanged their knowledge about wild friends. Then the students went to the gymnasium where they overcame the obstacle course, imagining it to be a jungle. In the afternoon, the students learned how children from different countries of the world play, they learned about popular sports in Mongolia and other countries. The students also participated in games and activities on the pitch and made a pinata. At the end of the day, it's time for some fun in English.

310701100802

Poniedziałek - 9 sierpnia 2021r.

Monday - 9th August 2021

Dziś uczniowie rano odwiedzili Egipt. Poznali budowę piramid oraz Sfinxa. Wykonali pocztówkę z tego ciepłego miejsca. Następnie uczniowie wyszli na spacer, a później odwiedzili już zimniejsze miejsca a mianowicie Antarktydę. Uczniowie zrobili doświadczenie z lodem, które dało im sporą ilość wiedzy i świetnej zabawy. Po południu uczniowie zawitali do Azji. Zapoznali się z tamtejszą fauną. Poznali gatunki zwierząt zagrożonych i zawzięcie dyskutowali jak takim zwierzętom pomagać

This morning the students visited Egypt. They learned about the structure of the pyramids and the sphinx and they made a postcard from this warm country. We went for a walk and then visited a colder place- Antarctica. The students made an experiment using the ice, they had a lot of fun and knowledge. In the afternoon the students visited Asia and met animals from there. In the end they discussed how to help rare animals.

310701020804

Piątek - 6 sierpnia 2021r.

Friday - 6th August 2021

W piątek uczniowie przenieśli się na najzimniejsze obszary świata, aby bliżej przyjrzeć się zwierzętom, które tam zamieszkują. Dowiedzieli się, na którym z nich zamieszkują ludzie, a na którym pingwiny. Poznali gatunki pingwinów oraz ciekawostki na ich temat. Na koniec wykonali quiz sprawdzający wiadomości z całego tygodnia.

On Friday, students moved to the coldest areas of the world to get a closer look at the animals that live there. They found out which place os for people and which one is for penguins. Children got to know the types of penguins and some interesting facts about them. Finally, pupils had a quiz checking the news of the whole week.

310701020804

Czwartek - 5 sierpnia 2021r.

Thursday - 5th August 2021

W czwartek uczniowie poszerzyli swoją wiedzę na temat najwyższych ssaków na ziemi, czyli żyraf. Poznali ciekawostki na temat ich życia oraz budowy ich ciała. Dowiedzieli się dlaczego żyrafy mają największe serce wsród zwierząt lądowych. Na koniec zajęć obejrzeli krótki filmik edukacyjny w języku angielskim oraz wykonali maski przedstawiające zwierzęta.

On Thursday, students learned about the tallest mammals on earth, the giraffes. They learned interesting facts about their lives and their body structure. They found out why giraffes have the biggest heart among the land animals. At the end of the class, pupils watched a short educational film in English and they also made masks of the animals.

310701020804

Środa - 4 sierpnia 2021r.

Wednesday - 4th August 2021

W środę uczniowie pogłębili wiedzę na temat życia małp. Dowiedzieli się, jak gatunki małp są podzielone ze względu na obszar występowania, jakie są ich charakterystyczne cechy. Poznali również odpowiedzi na pytania: „Dlaczego goryle nie piją wody?" oraz, „Która z małp jest bardziej niebezpieczna: szympans czy goryl?" Z zaciekawieniem obejrzeli film edukacyjny w języku angielskim oraz wykonali tematyczną pracę plastyczną, rysując zwierzęta na konturach swoich dłoni.

On Wednesday, students deepened their knowledge of the monkeys' life. They learned how the types of the monkeys are divided according to the area of living, what are their characteristic features. They also learned the answers to the questions: "Why don't gorillas drink water?" and, "Which monkey is more dangerous: chimpanzee or gorilla?" Pupils were very interested in watching an educational film in English and made thematic art work by drawing animals with the contours of their hands.

310701020804

Wtorek - 3 sierpnia 2021r.

Tuesday - 3st August 2021

We wtorek uczniowie przenieśli się na kontynent afrykański, gdzie bliżej przyjrzeli się największym zwierzętom lądowym na świecie, czyli słoniom. Poznali ciekawostki na ich temat oraz dowiedzieli się, jakie są różnice w budowie zewnętrznej słonia afrykańskiego i słonia azjatyckiego. Dzieci układały w grupach puzzle w rozmiarze xxl, na koniec wszyscy wzięli udział w budowaniu ogromnego słonia składającego się z 30 elementów. Uczniowie dowiedzieli się, że słonie porozumiewają się za pomocą dźwięków o częstotliwości nieosiągalnej dla ucha ludzkiego.

On Tuesday, students moved to the African continent, where they took a closer look at the largest land animals in the world, elephants. They learned interesting facts about them and found out what the differences in the external structure of the African elephant and the Asian elephant are. Children arranged xxl size puzzles in groups, and finally they all took part in building a huge elephant consisting of 30 pieces. Students learned that elephants communicate using sounds that cannot be reached by the human ear.

310701020804

Więcej artykułów…

Strona 13 z 37