Czwartek - 26 sierpnia 2021r.

Thursday - 26th August 2021

W czwartek rano uczniowie śpiewali piosenkę "Hakuna Matata" oraz poznawali sposoby radzenia sobie ze smutkiem. Następnie oglądaliśmy film pt. „W głowie sie nie mieści"- by jeszcze pełniej odnieść się do emocji i relacji towarzyszących nam w codziennym życiu. Po obiedzie dzieci budowały dwie wieże, aby upamiętnić zbliżająca się 20stą rocznicę ataku na World Trade Center oraz słuchały opowieści na temat tego wydarzenia.

On Thursday morning, students sang the song "Hakuna Matata" and learned how to deal with sadness. Then we watched the movie entitled "Inside out" - to refer to the emotions and relationships that accompany us in everyday life even more fully. After lunch, the children built two towers to commemorate the approaching 20th anniversary of the attack on the World Trade Center and listened to the stories about the event.

2608126082

Środa - 25 sierpnia 2021r.

Wednesday - 25th August 2021

W środę najpierw wspólnie skonstruowaliśmy tor przeszkód, potem dzieciaki przechodziły każdą stacje. Był to świetny sposób na spożytkowanie energii przed obiadem, a także dużo śmiechu i współzawodnictwa. Następnie w klubie bawiliśmy się w chowanego. A gdy się trochę zmęczyliśmy ulepiliśmy naszych bohaterów z plasteliny.

First, we constructed an obstacle course together, then the kids went through each station. It was a great way to use up energy before dinner as well as lots of laughter and competition.

250801250802

Wtorek - 24 sierpnia 2021r.

Tuesday - 24th August 2021

Wtorek rozpoczęliśmy piosenką "Don't worry, be happy" przy akompaniamencie ukulele. Uczniowie dzielili się sposobami na poradzenie sobie z negatywnymi emocjami w swoim życiu. Potem odbył się konkurs na najpiękniejszą pracę plastyczną przedstawiającą uczucia. Po obiedzie powstały grupy projektantów i modeli. Projektanci chętnie tworzyli stroje dla swoich modeli, ci natomiast z gracją i powagą zademonstrowali kreacje na pokazie.

240801240802

Poniedziałek - 23 sierpnia 2021r.

Monday - 23rd August 2021

Tydzień rozpoczęliśmy od zapoznania się z pozytywnymi i negatywnymi emocjami, które towarzyszą nam w codziennym życiu. Nauczyliśmy się wyrażać je za pomocą mimiki i nazywać w języku angielskim. Uczniowie odgadywali, jakie emocje przedstawiają pokazywane twarze i przygotowali origami z niespodzianką. Następnie ćwiczyli i grali w gry w sali gimnastycznej, a po południu wykonali maski przedstawiające emocje.

We started off by getting to know the positive and negative emotions from our everyday life. We learned how to show and name them in English. The students guessed what emotions were represented by the displayed faces and prepared origami pictures with a surprise. Then they exercised and played games in the gym, and in the afternoon they made masks showing different emotions.

2308123082

Piątek - 20 sierpnia 2021r.

Friday - 20th August 2021

Gdzie jest nemo kolorowy świat pod wodą. Dziś farbami wodnymi malowaliśmy świat podwodny. Bawiliśmy się w chowanego, w klubie mieliśmy mini dyskotekę. Każdy poznał nowe ruchy taneczne.

Finding Nemo and colorful seaworld. During today's classes we were painting seaworld using water paints. We were also playing hide-and-seek. We even organised mini disco! Every student learnt new dance moves.

200801200802

Czwartek - 19 sierpnia 2021r.

Thursday - 19th August 2021

Czwartek to dzień oceanicznej baśni.Przeczytaliśmy opowieść pt. "Bałtyckie morświny". Zebraliśmy i podzieliliśmy się skarbami mórz -pamiątkami z wakacyjnych przygód. Poznaliśmy też wierszyki-zagadki dotyczące różnych gatunków ryb, jak ciernik, śledź, flądra, skarp, wężynka i dorsz. A na koniec zorganizowaliśmy zabawę integracyjną pt. "Jaka rybką jestem?"

190801190803

Środa - 18 sierpnia 2021r.

Wednesday - 18th August 2021

Dziś skupiliśmy naszą uwagę na pamięci słuchowej - wysłuchaliśmy opowieści mitycznej czytanej przez Krzysztofa Tyńca pt. "Głowa Meduzy", a następnie próbowaliśmy przedstawić graficznie postać z mitu. Oglądaliśmy też animację "Gdzie jest Dory".

Today we focused our attention on the auditory memory - we listened to a mythical story read by Krzysztof Tynie: "Medusa's head", and then we tried to graphically depict a character from a myth. We also watched the "Finding Dory" animation.

180801180802

Wtorek - 17 sierpnia 2021r.

Tuesday - 17th August 2021

Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od przypomnienia wiadomości na temat mórz i oceanów. Nauczyliśmy się jak należy wykonać rybę techniką origamii. Następnie w nawiązaniu do tematu obejrzeliśmy popularną bajkę: "Gdzie jest Nemo?". Na zakończenie naszych zajęć poznaliśmy odkrycia geograficzne m. in. Krzysztofa Kolumba. Dodatkowo każdy miał okazję wykonać własną mapę skarbów. Ciekawe czy udało się już odnaleźć jakiś skarb...

Today we started off with a reminder of the news about the seas and oceans. We learned how to make a fish using the origami technique. Then, referring to the topic, we watched the popular fairy tale: "Where is Nemo?" At the end of our classes, we got to know the geographic discoveries of, among others, Christopher Columbus. Additionally, everyone had the opportunity to make their own treasure map. I wonder if any treasure has already been found ...

170801170802

Poniedziałek - 16 sierpnia 2021r.

Monday - 16th August 2021

Na początku tygodnia uczniowie wyruszyli w podróż po morzach i ocenach. Podczas oglądania filmu przyrodniczego poznali mieszkańców żyjących w wodnym świecie. Dzieci bardzo zaciekawił dzisiejszy temat, dlatego pojawiło się wiele pytań, na które razem szukaliśmy odpowiedzi. Wspólnie tworzyliśmy prace plastyczne pt."Najciekawsze morskie stworzenie". Następnie poznawaliśmy najważniejsze informacje o morzach i ocenach. Dzięki temu dzieci bez najmniejszego problemu rozwiązały quiz ze zdobytej wiedzy. Na koniec dnia powróciliśmy do tworzenia niesamowitych dzieł sztuki, które były wykonywane z dużym zaangażowaniem oraz uśmiechem na twarzy.

At the beginning of the week, the students set out on a journey through the seas and grades. While watching a nature film, they met the inhabitants of the aquatic world. The children became very interested in today's topic, which is why there were many questions that we were looking for answers to. Together, we created art works entitled "The most interesting sea creature". Then we learned about the most important information about the seas and ratings. Thanks to this, the children easily solved the quiz on the acquired knowledge. At the end of the day, we returned to creating amazing works of art, which were performed with great commitment and a smile on our face.

160801160801

Więcej artykułów…

Strona 12 z 37